Hogyan tudok fizetni?
-
BANKKÁRTYÁS FIZETÉS OTP SIMPLEPAY-EL
Webáruházunkban Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni az OTP rendszerén keresztül.
Tranzakciód az OTP Bank Nyrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg. -
KÉSZPÉNZES VAGY KÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)
Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.
Tudok nálatok személyesen is vásárolni?
Természetesen igen! Üzletünkben előrendelés nélkül is tudsz vásárolni
1047 Budapes Károlyi István u. 10. 20. épület. Gyere be hozzánk hétköznap 9 – 17 h között és segítünk a választásban!
Ami a webshopon készleten van, azt személyesen is meg tudod venni.
Nincs különbség webshop és bolti ár között. Várunk szeretettel!
Hétvégén zárva vagyunk!
Személyes átvétel esetén készpénzben vagy kártyával tudsz fizetni a helyszínen.
Mennyibe kerül a szállítás?
A házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal: 1.690 Ft (tart. Áfa)
A szállítás 50.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES!
Mikor kapom kézhez a csomagom?
Csomagod házhozszállítás esetén a sikeres rendelés leadását követő 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra.
Termékeinket a GLS Futárszolgálat juttatja el hozzád, vagy rendelhetsz FoxPost segítségével csomagpontra.
Bárhova tudok tőletek rendelni?
Magyarország egész területén belül vállalunk kiszállítást.
A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.
Megrendelésed átveheted FoxPost csomagpontokon is.
Átveheti-e más is a csomagomat házhozszállításkor?
Persze, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb).
Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.
Elakadt a csomagom! Kihez forduljak?
Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítással kapcsolatban, kérjük érdeklődj szerződött logisztikai partnerünk, a GLS, valamiint a FoxPost weboldalán, ahol az általunk küldött visszaigazoló levélben szereplő nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz részletes információkat.
Többször próbált elérni a futár, de sosem sikerült megtalálnia. Félek, hogy nem kapom meg időben a csomagom. Mitévő legyek?
A futár összesen 2 alkalommal próbálja meg kikézbesíteni megrendelt csomagodat.
Ilyen esetben, keresd a GLS, vagy a FoxPost ügyfélszolgálatát, akik készségesen állnak segítségedre egy számodra megfelelő időpont egyeztetésében.