Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Fizetés, szállítás

Hogyan tudok fizetni?

  • BANKKÁRTYÁS FIZETÉS OTP SIMPLEPAY-EL

    Webáruházunkban Visa, Visa Electron, Maestro és MasterCard bankkártyákkal tudsz fizetni az OTP rendszerén keresztül.
    Tranzakciód az OTP Bank Nyrt. nemzetközileg elismert, biztonságos, minden szükséges hitelesítéssel ellátott fizetési rendszerén keresztül valósul meg.

  • KÉSZPÉNZES VAGY KÁRTYÁS FIZETÉS FUTÁRNAK (UTÁNVÉT)

    Kiszállításkor egy olyan elismervényt kapsz majd, amely egyszerre igazolja a csomag átvételét és a fizetés tényét.

Mennyibe kerül a szállítás?

A házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal: 1.690 Ft (tart. Áfa), MPL futárszolgálattal: 990 Ft (tart. Áfa)
A szállítás 50.000 Ft feletti rendelés esetén INGYENES! 

Mikor kapom kézhez a csomagom?

Csomagod házhozszállítás esetén a sikeres rendelés leadását követő 1-3 munkanapon belül kerül kiszállításra. 
Termékeinket a GLS vagy MPL Futárszolgálat juttatja el hozzád.

Bárhova tudok tőletek rendelni?

Magyarország egész területén belül vállalunk kiszállítást.
A csomag kiszállítását kérheted otthonra vagy munkahelyedre is, a lényeg, hogy munkanapokon 9.00 és 17.00 óra között kell a megadott címen tartózkodnod.
Megrendelésed átveheted GLS vagy MPL csomagautomatákban is.

Átveheti-e más is a csomagomat házhozszállításkor?

Persze, rendeléskor megadhatod a kiszállítással kapcsolatos részleteket a megjegyzés rovatban (pl. kapucsengő, porta, megbízott, cégnév stb).
Ügyelj arra, hogy a megbízottad rendelkezésére álljon a számla kiegyenlítéséhez szükséges pénzösszeg a futár érkezésekor.

Elakadt a csomagom! Kihez forduljak?

Amennyiben bármilyen problémába ütközöl a szállítással kapcsolatban, kérjük érdeklődj szerződött logisztikai partnerünk, a GLS, valamint az MPL weboldalán, ahol az általunk küldött visszaigazoló levélben szereplő nyomonkövetési kód segítségével kaphatsz részletes információkat.

Többször próbált elérni a futár, de sosem sikerült megtalálnia. Félek, hogy nem kapom meg időben a csomagom. Mitévő legyek?

A futár összesen 2 alkalommal próbálja meg kikézbesíteni megrendelt csomagodat. 
Ilyen esetben, keresd a GLS, vagy az MPL ügyfélszolgálatát, akik készségesen állnak segítségedre egy számodra megfelelő időpont egyeztetésében.

Az oldal tetejére